loading...
اینجا جهان آرام است!!!
محمدحسین اسدی بازدید : 166 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

هر سال تو این لحظه ها حالم همینه؛انگار که غرق یک حس اضطرابم


چند ساعتِ دیگه درست یک سال میشه که نمیتونم بخوابم


هر سال تو این لحظه ها حالم همینه،انگار سرریزم از احساس رسیدن


حس میکنم بدجور نزدیکی به خونه وقتی مردم بوی عیدی گوش میدن


حوای خوبم چیدن یک سیب که هیچ،من پشت ردت تو دل آتیش میرم


حس میکنم آدم به دنیا اومدم تا این سیب و از دستای تو عیدی بگیرم


تنها زمان سال که هم خوبه حالت،هم با خودت درگیر حس دردی عیده


کاری ندارم عید برمیگردی یا نه تو هر زمان سال که برگردی عیده


هفت سین امسال و کنار آینه چیدم تا لحظه لحظه جای خالت و ببینم


تقویم امسالم تموم شد بسه برگرد،تنها محاله پای این سفره بشینم


حوای خوبم چیدن یک سیب که هیچ،من پشت ردت تو دل آتیش میرم


حس میکنم آدم به دنیا اومدم تا این سیب و از دستای تو عیدی بگیرم

 


دوستان عزیزم اگه دوست داشتین،هر خاطره خوب و بدی که از سال 92 دارین رو بنویسین...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    جای خالی رو پر کن: دنیای --------
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 2,006
  • بازدید کلی : 16,267