loading...
اینجا جهان آرام است!!!
محمدحسین اسدی بازدید : 161 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (1)

عمر آبشار،صرف پایین آمدن از آب میشود.

 

 

مسافری منزوی هستم؛همسفر تنهایی.

 

 

تصویر عزیزت را در آیینه دلم دارم و نمیتوانم به یادت نباشم.

 

 

وقتی نیستی چهره ات را در آیینه دلم بدون تصویر خودم میبینم.

 

 

فراز کوهستان شرمنده سرچشمه است و سرچشمه همسفر رودخانه نیست.

 

 

دریای تشنه نمیتواند خودش را باآب رودخانه ها سیراب کند.

 

 

آبروی کوهستان را خشکسالیها میبرند.

 

 

آبرو،آبِ جو نیست؛آب ِ"رو"است.

 

 

آبرو،آبِ جو نیست؛آبِ روان خیلی هاست که خودرا آبرومند میگیرند.

 

 

آبمان در بستر خشک رودخانه مان غروب کرده است.

 

 

برآمدن آفتاب طلوع بیداری است و ما گمشده در خواب هایمان.

 

 

وجدانم را گم کرده ام؛چون خطایی فاحش را چند بار تکرار کرده و خودم را تصحیح(اصلاح)نکردم.

 

 

خیالبافی خوارم کرده است؛عینهو یک انگل بیکاره پشت در نشین مردم.

 

 

در فیلم زندگی ام فقط و فقط سیاهی لشکرم.

 

 

آنگه در ظلمت مینویسد،قلمی از نور باید داشته باشد.

 

 

در هیچ روزی نور را نمیتوان نادیده گرفت.

 

 

در شبها این ستارگانند که میدرخشند و شبِ مهتابی محصول ماه است.

 

 

محمدعلی آزادیخواه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط افسانه در تاریخ 1392/12/19 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

سلام به محمد حسین عزیز.جملات و شعرهایی رو که انتخاب میکنی واقعا قشنگن و آدم از خوندنشون کلی لذت میبره.
ایشالا همیشه موفق باشی
پاسخ : سلام ممنون...ببخشید اگه دیر جوابتون رو دادم...خیلی درس داشتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    جای خالی رو پر کن: دنیای --------
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 1,998
  • بازدید کلی : 16,259